26.2.2016

Teette mitä teette..

..mä oon täydellinen, te ette. (Ah, niin rakastan tätä lausetta!)
 
 
 
Vitsi vitsi..vai oliko? No ei muuten ollut.
Ei, nyt en käy väittämään että olisin täydellinen ihminen. Sitä kun ei ole kukaan meistä.
 

 
 Mutta olen kuitenkin juuri täydellinen minä.
Ja täydellisin minä, koska kukaan muu ei voi olla minä. Enkä minä voi olla kukaan muu.
 

 
 Kun sinä itse taas.. 
 



 ..olet täydellinen sinä. Ja täydellisin myös, kukaan muu ei voisi olla sinä.
Etkä sinä voi olla kukaan muu.
 

 
 
Aina ei kyllä tarvitse olla täydellinen oma itsensäkään, jos ei siltä tunnu.
 
 
Riittää, kun on paras versio itsestään. Joka sekin voi eri päivinä olla erilainen, ja se on ihan sallittua.
 
 
 
Millainen se paras versio kustakin sitten on, on jokaisesta itsestään lähtöisin.
Sitä ei kukaan toinen voi puolestamme päättää. 
 

 
 
Tärkeintä on siis tehdä se, mihin pystymme. Yrittää olla se oma paras itsensä.
 
 
No mutta Mestari Yoda, älä nyt ole niin ehdoton.
Emmeköhän voi tehdä pienen kompromissin ja sopia, että tärkeintä on se että edes yrittää.  
 
 
Kuitenkin..ennen kuin on mahdollista edes yrittää olla se oma paras itsensä,
on muistettava että kaikki alkaa tästä: rakastaa itseänne! 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti